مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 00:202023-07-12ورزشي

جنجالی های هفته| مسی سرآشپز شد، کاپیتان تیم ملی مالک یک باشگاه!


در اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش مسی به عنوان سرآشپز مشغول پخت و تبلیغ ساندویچ شد و کاپیتان تیم ملی به دنبال خرید امتیاز یک باشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش را با هم مرور می کنیم: ساپینتو همان همیشگی! در جریان دیدار دوستانه تیم های آپوئل و لفسکی سوفیا بلغارستان ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال که به تازگی هدایت تیم فوتبال اپوئل قبرس را بر عهده گرفته است،  با نیمکت حریف درگیر شد.

این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و یک بازی پیش فصل و تدارکاتی بود اما ساپینتو نشان داد که آدم پرخاشگری است!   او در لیگ برتر کشورمان هم بارها با نیمکت نشینان حریف و حتی در فینال جام حذفی و دربی 101 با تماشاگران درگیر و بارها با رای کمیته انضباطی محروم شد.

فصل آینده لیگ قبرس با حضور این مربی پرهیاهو پرجنب و جوش حاشیه های زیادی خواهد داشت.

بازگشت میراسماعیلی به جودو و ادعای حیرت انگیز میران   مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی از بازگشت آرش میراسماعیلی به فدراسیون جودو در آینده ای نزدیک خبر داد! میراسماعیلی بنا به دلایلی از ریاست این فدراسیون کنار گذاشته شد اما دوری قهرمان اسبق جودو از ریاست فدراسیون خیلی طول نکشید و او به زودی بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی های هفته| مسی سرآشپز شد، کاپیتان تیم ملی مالک یک باشگاه!

جنجالی های هفته| مسی سرآشپز شد، کاپیتان تیم ملی مالک یک باشگاه!